Juleoppvisning

HTF

Foto: Alexander Danielsen

Med 17 parti som hadde noe de ville vise fram på årets juleoppvisning ble den i år delt i 2.
Onsdag 13. Desember var det dags for at de eldste fikk vist fram hva de hadde øvd på gjennom høsten, og torsdag 14. Desember fikk de yngste gjøre det samme.

Det var alt fra dyrehage, små nisser, flinke og tøffe turnere ute på matta disse kveldene.

Men en juleoppvisning handler også om å spre informasjon til gymnaster, foreldre, foresatte og støttespillere av foreningen. Så også denne.
Turnforeningen fikk lansert ny logo og nye nettsider som er laget sammen med Anew. Norconsult var innom å viste oss en digital tvilling av hvordan turnhallen som bygges på Stangnes blir.  Leif- Igor Micheef ble hedret for sin mangeårige innsats for Harstad Turnforening. Sparebankstiftelsene 68°Nord Harstad og Vesterålen feirer i år 10 års jubileum, med å dele ut 100’000 til 10 verdige mottakere. Etter flere nominasjoner valgte de Harstad Turnforening som en av de heldige mottakerne. For foreningen vår er dette et godt bidrag til sparing til nytt utstyr i den nye hallen vår. Og selvfølgelig kom nissen innom for å hilse på de yngste!

Både Harstad Tidende og iHarstad var tilstede:
Turnerne viste fram sine ferdigheter – HT 14.12.2023
Hedret for sin mangeårige innsats – HT 14.12.2023
Søskenbarna konkurrerte om kveldens høyeste svev – HT 14.12.2023
Bildeserie: Se hvem som var på turnoppvisning torsdag – iHarstad 15.12.2023
Kom med tidlig julegave til turnforeningen: – Betyr så mye for så mange – iHarstad 15.12.2023

Fikk du med deg dette?

Harstad Turnforening ble stiftet i 10.november 1898 og er en av de eldste i regionen. Vi er en stor klubb med mange medlemmer og jobber for at vi skal være en breddeklubb med mye turnglede.