Harstad Turnforening har fått nye nettsider!

HTF

Sjekk ut den nye nettsiden til Harstad Turnforening – universelt utformet så klart. Her kan du lese mer om oss, innmelding, konkurranser og aktiviteter.

Harstad Turnforening går gjennom en stor fornyelse med ny turnhall høsten 2024, og da var nettsiden intet unntak. Med forventet økt medlemsmasse fra 400 til 1000 kombinert med kravet om tilgjengelighetserklæring, var det flere gode grunner til å oppgradere seg på nett, med en moderne og informativ side. Denne er utarbeidet av Harstad Turnforening i samarbeid med merkevarebyrået Anew Branding.

Nettsiden er lys og luftig med inspirerende bilder og informativ tekst. Her kan du blant annet lese om Harstad Turnforenings historie, hvordan bli medlem, treningstider, turnhallen, bestilling av klær, informasjon til deg som vil bli trener, og mye annen praktisk informasjon.

En universelt utformet nettside kjennetegnes ved at alle, uavhengig av funksjonsevne, skal kunne bruke nettstedet og få med seg informasjonen som befinner seg der. Leder i Harstad Turnforening Geir Borch Karlsen så kravet om tilgjengelighetserklæring som en fin mulighet:

Harstad Turnforening er veldig fornøyd med den hjelp vi har fått fra Anew med å lage våre nye hjemmesider på en moderne plattform, med god funksjonalitet og tilgjengelighet for alle brukere, og på alle typer pc, brett og telefoner. Hjemmesiden er blitt veldig brukervennlige både for HTFs styre, og for våre medlemmer, og så er den blitt veldig stilig. Siden gir også en mye bedre mulighet til synliggjøre våre sponsorer og støttespillere, og gir oss hjelp med å profilere den nye turnhallen som vi skal inn i løpet av høsten 2024. Dette blir en flott kommunikasjonskanal for styret, våre medlemmer og gymnaster, og for alle som søker informasjon om klubben og turntilbudet vårt.

Fikk du med deg dette?

Harstad Turnforening ble stiftet i 10.november 1898 og er en av de eldste i regionen. Vi er en stor klubb med mange medlemmer og jobber for at vi skal være en breddeklubb med mye turnglede.