Eksisterende medlem

Medlemssidene er tilgjengelig på https://arrangement.gymogturn.no/. Her kan du endre adresse, telefonnummer osv selv. Logg gjerne inn og sjekk at de opplysninger vi har er korrekte.

Send mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. om du lurer på noe iforhold til brukernavn osv. Det er ditt ansvar at vi har rett kontaktinformasjon så det er viktig at dere vedlikeholder profilen på medlemsnett.

Nye medlemmer fra andre turnforeninger

Harstad Turnforening tar imot tilflyttende medlemmer fra andre turnforeninger dersom det er ledig plass på partiene. Dersom ditt barn skal flytte fra en annen turnforening må det sendes e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. med følgende informasjon:

- Bekreftelse på medlemskap eller utmelding i/fra annen turnforening.

- Alder og antall års erfaring.

Deretter søkes det om medlemskap som beskrevet i neste punkt.

Nye medlemmer

Nye medlemmer må søke om medlemskap i Harstad Turnforening før de kan få plass på et parti. Dette gjøres via linken her:

Påmeldingen ligger åpen og vi vil i månedsskiftet august-september begynne å tildele plasser der det er ledig utfra de som har søkt medlemsskap. Om du ikke får plass i første runde med uttak kan det være flere muligheter utover høsten. Vi vil ta inn nye gymnaster etter nyttår dersom det er kapasitet på partiene. NB! Når du registrerer påmelding skal det ikke velges parti, dette tildeles samtidig som eventuell plass tildeles.

Når du er godkjent som medlem og har fått plass på et parti vil du få tilsendt mail med brukernavn og passord til medlemssidene.  Vær nøye med å fylle ut feltene. Vær ekstra nøye med å fylle ut korrekt e-postadresse da e post er en av våre hovedkommunikasjonskanaler. Faktura kommer også på e-post. Pass på at dette er en e-post som sjekkes jenvlig.

Som utøvende medlem i Harstad Turnforening forplikter du deg til å betale:
- Medlemskontingent
- Treningsavgift for partiet/partiene du er påmeldt
- Administrasjonsgebyr på faktura (for tiden kr 20)

Medlemskontigenten er for tiden 150 kr og treningsavgiften for partiet vil variere noe alt etter hvor mange dager i uken du har trening, denne prisen vil fremkomme på mailen med bekreftelse på plass. Pris for en trening i uken er 1050 kr pr år. Pris for en ekstra treningsdag i uka er for tiden 500 kr år for de som får tilbud om dette.

Vi oppfordrer sterkt minst en foresatt til å stå som medlem i turnforeningen, man får da stemmerett og valgbarhet på årsmøtet. I tillegg er man da forsikret om man er med å hjelper til på noen treninger.

Det må søkes om eget medlemsskap på samme link. Du blir godkjent og får faktura på kontigent som er kr 150.

Alle medlemmer må følge treningsreglementet, det finner dere her

Oppsigelse av plass

Du kan når som helst si opp plassen. Du må da allikevel betale ut det turnåret du har begynt på. Se ellers treningsreglement for hva som kan føre til at man mister plassen.

Avmelding skal gjøres til medlemsansvarlig på e-post:  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.