tirsdag, 24 september 2019 09:45

Angående oppussing av Harstadhallen

Hei alle gymnaster og foreldre

Vi har snakket med Harstadhallen om oppussingsprosjektet og ventilasjonsanlegget de har ventet på, skal komme denne uka, og det tar ca 2 uker å montere det.

Det betyr at innflytting for oss blir tidligst i uke 41 (fra 7. oktober). Blir det problemer med monteringen kan det fort gå en uke til, altså til midten av oktober. Det er dessverre lite vi kan gjøre med dette. Vi vil holdere oppdatert etter hvert som vi får informasjon.

Når vi får flytte inn er det til nylakkert gulv, ny led-takbelysning og nytt ventilasjonsanlegg. Det blir bra

Ikke alle partier har startet treningene og noen partier mangler hovedtrenere. Om noen foreldre ønsker å være trener så ta kontakt med Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Ønsker noen flere partier å trene i Seljestadhallen frem til innflytting må hovedtrener ta kontakt med Ida på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.  og melde ønsker, så får vi se hva vi kan få til. Det er en del ledig plass på gulvet i Seljestadhallen, men det er knapt med utstyr. Basistrening på skolens små matter etc er helt sikkert mulig og det er også noen klosser, kasser og benker tilgjengelig, i tillegg til ribbevegg og ringer etc. Partiene som skal på konkurranse i Narvik i høst vil fortsatt ha prioritet på treningstid og utstyr.

Vi oppfatter at vi beholder treningstiden i Seljestadhallen frem til Harstadhallen er klar for innflytting igjen.

Husk å snakke med alle dere møter om tunrhallprosjektet vårt og behovet for å få på plass en skikkelig turnhall i idrettshallen til den nye videregående skolen.