fredag, 23 august 2019 09:39

Velkommen til nytt turnår i Harstad turnforening!

Oppstart for turnråret 2019-2020 blir i uke 36, fra 2. september, med mindre hovedtrener informerer partiet direkte om noe annet. Informasjon om parti, trenere og treningstider vil komme snart.

Harstadhallen er stengt pga oppussing i hele september og det blir derfor alternative treningssteder for de fleste partiene den første måneden. Det vil bli trening i Seljestadhallen og på Medkila skole. Vi jobber også med å få på plass noen andre alternativer.

Styret jobber fortsatt aktivt med turnhallprosjektet som del av det kommunale idrettsanlegget som skal bygges sammen med ny videregående skole på HSI-tomta ved Equinor-bygget (Statoil-bygget), og håper vi snarlig kan komme med litt mer info om de foreløpige planene. Husk å snakke med alle beslutningstakere dere måtte kjenne innen politikk, kommuneadministrasjon, idrettsråd og potensielle sponsorer, om turnhallprosjektet vårt og behovet for turnhall for 1000 potensielle gymnaster Harstad. I mellomtiden får vi glede oss over en Harstadhall med nytt dekke/gulv og ny belysning mv. Harstad turnforening er tildelt ca samme treningstid i Harstadhallen kommende sesong som forrige (fra ca 1. oktober), men en del partier har fått endret treningstid.

Vi mangler fortsatt en del trenere for kommende sesong og ber foreldre som ønsker å bidra om å melde seg til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Vi oppfordrer også alle gymnaster og foreldre om å laste ned SPOND-appen og derved være oppdatert på treningstider mv., og å kunne kommunisere raskt og enkelt med trener og med styret på appen. Følge også med på www.harstadturnforening.no og på Facebook «Harstad turnforening».

Godt turn-år alle sammen!

Grunnlaget legges i gym og turn