onsdag, 24 april 2019 06:55

Harstad turnforening og Sparebank 68 Grader Nord (68N)

Harstad turnforening og Sparebank 68 Grader Nord (68N) har i vår inngått Harstad turnforenings første generalsponsoravtale.

68N er den nye «lokalbanken» som er en fusjon av Harstad sparebank og Lofoten sparebank og Vesterålen Sparebank. Felles for bankene er at de har kundemassen i hovedsak innenfor den 68. breddegrad. 68N er derved den nye, og den kjente lokalbanken vår.

Harstad turnforening har vært kunde i lokalbanken (Harstad sparebank) så lenge vi kan huske og vi har alltid hatt et ubetinget godt forhold til banken på alle vis. Det er derfor svært gledelig at vi nå har fått til en avtale om et langsiktig samarbeid, på minst 2, kanskje 3 år.

Avtalen gir banken bl.a. rett til reklame på våre overtrekksjakker og hettejakker, og etter hver på nye t-skjorter. Trykking vil skje snarlig etter påske. De får også profilering ifm. våre stevner og oppvisninger mv., første gang i helgens Ungdoms- og voksenkretsturnstevne (UVKTS). Til gjengjeld støtter de turnforeningen økonomisk med kr 150.000 pr år.

Den økonomiske støtten har allerede medført at vi kunne ta oss råd til å sende en nokså stor tropp til NNM i Hammerfest i år. Det gav meget gode resultater. Se egen nyhetssak.
Vi ville neppe kunne tatt oss råd til dette uten å ha banken med på laget. Det hjelper oss også godt ifm. at vi i vår har et stort krets-arrangement (UVKTS) her i byen.

Vi håper 68N også vil være med når vi etter hvert skal gjøre det store 100-års-løftet vårt, å realisere turnhalldrømmen i Harstad.

Takk til 68N så langt!  Vi ser frem til et godt og fruktbart samarbeid med lokalbanken vår, Sparebank 68 Grader Nord.

68Nord farge horisontal 300dpi

LOGO