mandag, 25 mars 2019 09:36

Påmelding til Barnekretsturnstevnet 11.-12.05.2019

Nå er det endelig klart for påmelding til Barnekretsturnstevnet i Salangen 11.-12.mai 2019. De som kan delta på dette stevnet er de som går i 1. - 6. klasse. (Født 2007-2012).

Det blir litt kort frist da Salangen også har kort frist.  Påmeldingsfrist er søndag 31.03.2019, viktig at denne overholdes.
Etter dette vil det bli fellestreninger for de som skal delta der man lager en felles oppvisning på tvers av alle partiene. Mer info kommer etter påmeldingsfrist.

Transport
Vi kjører med buss lørdag morgen kl. 08.00 eller 08.30 tenker jeg  fra Harstadhallen, nærmere info kommer når vi har fått treningstider etc.. De som ønsker å kjøre med foreldre eller annen privat transport, kan selvsagt det, men vi har en pris uansett transportmiddel. Prisen er også den samme uavhengig om du sover på skole eller ikke, eller om du ikke har tenkt å spise alle måltidene dine sammen med de andre turnerne.

Overnatting

Treningene og oppvisningen skal være i Salangshallen på Sjøvegan.
De håper å få til overnatting i nærområdet for alle turnere, reiseledere og trenere. Det vil for noen bli behov for transport mellom overnatting og hallen. Dette er ikke helt klart enda.

Ut over dette vil de legge til rette for campingvognovernatting for foreldre og foresatte. Om noen har tenkt å dra med campingvogn er det fint om dere melder dette til meg slik at de kan vite ca antall som kommer.

For de som ønsker alternativ overnatting så er det følgende alternativ i nærheten:
Garsnesbrygge: www.garsnes.no
Fjellkysten Gjestehus: www.fjellkysten.no
Elvelund Camping: www.elvelund-camping.no

Program
Lørdag er det trening, defilering, åpen turnhall og diverse aktiviteter. Søndag er det utsjekk, mat og oppvisning.

Detaljert program sendes ut til alle deltakere så snart det foreligger.

FORELØPIG PROGRAM (Endelig program med treningstider ol. kommer etter at påmeldingene er registrert)
LØRDAG
Ankomst/Innsjekking
Lunsj (utdelt ved ankomst)
Trening
Middag

Søndag
Frokost for de som overnatter
Romrydding
Lunsj
Ledermøte/ evaluering
Åpning og innmarsj
Oppvisning
Avslutning

Reiseleder
De som ønsker å være reiseledere, må melde sin interesse til medlemsansvarlig pr mail så snart som mulig og innen påmeldingsfristen. Trenere som skal være med må også melde seg til medlemsansvarlig innen påmeldingsfristen. Reiseledere og trenere skal ikke melde seg på i webshop, kun gymnaster.
PÅMELDING for gymnastene gjøres via webshop, logg inn på profilen (brukernavn og passord har dere på mail)
https://arrangement.gymogturn.no/Account/Login.aspx. Når du har logget inn finner du webshop nederst på siden.
1) Du velger da varegruppe Stevner og varen Deltaker- Barnekretsturnstevnet 2019.
2) Under størrelse velger du Overnatting (overnatte på skolen) eller ikke overnatting (om gymnasten har egen overnatting).
3) Under farge velger du om barnet skal være med bussen eller ikke. Etter å ha lagt i handlevogn kommer du til bekreftelsesbildet.

Faktura kommer da på mail. Pris for stevnet, inkl transport og overnatting, 5 måltider (lunsj, middag og kveldsmat lørdag og frokost og lunsj søn) og aktiviteter er kr. 1100,-.
Om dere får problemer med påmeldingen så send meg en mail så kan jeg legge inn.

Frist for påmelding er søndag 31.mars 2019.
PÅMELDINGEN ER BINDENDE!
Etterpåmelding er dessverre ikke mulig!

Om det er noen som har allergier, andre ting vi må vite om eller andre spørsmål, vennligst send mail til medlemsansvarlig.

Håper DU vil være med – meld deg på! Stevne er kjempegøy:-)