tirsdag, 06 mars 2018 00:00

Påmelding til Barnekretsturnstevne 2018

Da er det klart for påmelding til årets Barnekretsturnstevne. De som kan delta på dette stevnet er de som går i 1. - 6. klasse. (Født 2006-2011). Stevnet går av stabelen 26.-27. mai 2018 og det er Tromsø Turnforening som er arrangør.

Vi kjører med buss lørdag morgen kl.06.30 fra Harstadhallen. De som ønsker å kjøre med foreldre eller annen privat transport, kan selvsagt det, men vi har en pris uansett transportmiddel. Prisen er også den samme uavhengig om du sover på skole eller ikke, eller om du ikke har tenkt å spise alle måltidene dine sammen med de andre turnerne.

Treningene og oppvisningen skal være i Tromsøhallen på Templarheimen, ca. 4 km fra Tromsø Sentrum, se kart. Det legges opp til at aktivitetene vil foregå i gangavstand til hallen. Skoleovernatting vil kunne være lengre unna, i så fall vil gymnastene bli transportert med buss til hallen.

Lørdag er det trening, defilering, disco, åpen turnhall og diverse aktiviteter. Søndag er det utsjekk, mat og oppvisning.

Foreløpig tidsplan:

Lørdag:

Stevnekontoret vil være åpent for innsjekk fra kl. 0900 til kl. 1230.

Oppstilling til defilering: 1245

Defilering starter kl. 1300

Søndag:

Utsjekk på skolen i tidsrommet kl. 1000-1100. Oppvisningen starter kl. 1230.

Program med nøyaktige klokkeslett og nærmere info for vårt lags treninger, defilering, bespisning og andre aktiviteter får vi fra Tromsø turnforening i slutten av april.

Detaljert program sendes ut til alle deltakere så snart det foreligger.

Reiseleder

De som ønsker å være reiseledere, må melde sin interesse til medlemsansvarlig. Trenere som skal være med må også melde seg til medlemsansvarlig. Reiseledere og trenere skal ikke melde seg på i webshop, kun gymnaster.

PÅMELDING for gymnastene gjøres via webshop, link ligger under fanen Webshop.

1) Du velger da varegruppe Stevner og varen Deltaker- Barnekretsturnstevnet Tromsø 2018.

2) Under størrelse velger du Overnatting (overnatte på skolen) eller ikke overnatting (om gymnasten har egen overnatting).

3) Under farge velger du om barnet skal være med bussen eller ikke. Etter å ha lagt i handlevogn kommer du til bekreftelsesbildet.

Faktura kommer da på mail. Pris for stevnet, inkl transport og overnatting, 5 måltider (lunsj, middag og kveldsmat lørdag og frokost og lunsj søn) og aktiviteter koster kr. 1200,-.

Frist for påmelding er fredag 23.mars 2018. Dette må være betalt innen søndag 1.april for at du skal bli påmeldt til stevnet. PÅMELDINGEN ER BINDENDE!

Etterpåmelding er dessverre ikke mulig!

Om det er noen som har allergier, andre ting vi må vite om eller andre spørsmål, vennligst send mail til medlemsansvarlig. Kontaktinformasjon finnes øverst på siden under fanen styret/kontakt.

Håper DU vil være med – meld deg på! Stevne er kjempegøy:-)

Det er i år dessverre ikke mulighet for å bo i campingvogn utenfor hallen. Nærmeste campingplass er Tromsø camping i Tromsdalen https://tromsocamping.no/

Der finnes det også hytter man kan leie om man ønsker det, er hotell å foretrekke så er det gjort avtale med Choice Hotels med rabattkode TURN2018 eller 66165 som familier kan benytte, om dette byr på problemer så kan dere bestille via mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Info fra Tromsø turnforening vil også bli lagt ut på arrangementets facebookside: https://www.facebook.com/events/356811134728103/

Styret Harstad Turnforening