torsdag, 01 februar 2018 00:00

Påmelding til Ungdoms- og Voksenkretsturnstevne 2018

Troms Gymnastikk og Turnkrets inviterer i samarbeid med Bardufoss Turnforening til

UNGDOMS OG VOKSENKRETSTURNSTEVNE 21. og 22. april 2018.
Stevnet er for de som er født i 2005 og tidligere. Vi kjører med buss fra Harstadhallen lørdag morgen. Prisen inkluderer buss, overnatting, aktiviteter og alle måltider. Man kan gjerne benytte annen transport og overnatting, men prisen er den samme. Overnatting blir på Bardufoss Ungdomsskole, rett ved hallen. Aktiviteter vil være åpen hall med innleide trenere i skranke og bom,  polarbadet (vannskliekonkurranse, We Bit, uteboblebad etc.) og zumba i hallen.

PÅMELDING gjøres via vår hjemmeside, www.harstadturnforening.no,  link ligger under fanen Webshop. Du velger da varegruppe Stevner og varen Deltaker ungdoms- og voksenkretsturnstevnet 2018. Under størrelse velger du Overnatting (overnatte på skolen) eller ikke overnatting. Under farge velger du om gymnasten skal være med bussen eller ikke. Etter å ha lagt i handlevogn kommer du til bekreftelsesbildet.

Påmeldingsfrist er onsdag 28. februar! Dette er absolutt siste frist og det vil ikke bli åpnet for påmelding etter fristen.

Faktura kommer på mail. Pris for hele helgen, inkl transport og overnatting, alle måltider (lunsj, middag og kvelds lørdag og frokost og lunsj søndag) og aktiviteter er kr 1.200,- pr gymnast. Faktura må også være betalt innen 1. mars for at påmeldingen skal være gyldig. Påmelding er bindende.

Velkommmen med påmelding til stevnet - dette blir gøy:-)

Spørsmål? Ta kontakt på mail til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.