fredag, 10 mars 2017 00:00

Påmelding til Ungdoms- og Voksenkretsturnstevne 2017

Salangen IF Turn ønsker velkommen til

UNGDOMS OG VOKSENKRETSTURNSTEVNE 22. - 23. april 2017
Stevnet arrangeres i Salangshallen. Stevnet er for ungdommer og voksne født i 2004 og tidligere.Vi kjører med buss fra Harstadhallen lørdag morgen. De som ønsker å kjøre med foreldre eller annen privat transport, kan selvsagt det, men vi har en pris uansett transportmiddel. Prisen er også den samme uavhengig om du sover på skole eller ikke, eller om du ikke ønsker å spise alle måltidene dine sammen med de andre turnerne.
Alt av overnatting, trening, bespisning og aktiviteter vil være i gangavstand.

PÅMELDING gjøres via vår hjemmeside, link ligger under fanen Webshop. Du velger da varegruppe Stevner og varen Deltaker- ungdoms og voksenkretsturnstevnet 2017. Under størrelse velger du Overnatting (overnatte på skolen) eller ikke overnatting (om gymnasten har egen overnatting). Under farge velger du om gymnasten skal være med bussen eller ikke buss. Etter å ha lagt i handlevogn kommer du til bekreftelsesbildet.

Gymnastene kan velge mellom følgende aktiviteter: 1. Åpen Hall 2. Badebasseng 3) Zumba 4) Pistolskyting
5) Kino.  Det skal være egen påmelding for aktivitetene så det er fint om dere sender en mail til medlemsansvarlig når dere melder på og skriver navn på gymnast samt hvilke aktiviteter som ønskes. Man kan velge Kino + max 2 andre aktiviteter. Når det gjelder aktiviteter er dette først til mølla så det kan være at ikke alle får ønskene sine innfridd.

Påmeldingsfrist er søndag 19. mars! Faktura kommer på mail. Pris for hele helgen, inkl transport og overnatting, alle måltider (lunsj, middag og kvelds lørdag og frokost og lunsj søndag) og aktiviteter  – er kr 1.200,- pr gymnast. Dette må være betalt innen mandag 20. mars for at du skal bli påmeldt til stevnet. PÅMELDINGEN ER BINDENDE!

Dersom du har spørsmål, kontakt medlemsansvarlig, kontaktinformasjon finnes øverst på siden.