torsdag, 02 mars 2017 00:00

Påmelding til Barnekretsturnstevne 2017

Da er det klart for påmelding til årets Barnekretsturnstevne. De som kan delta på dette stevnet er de som går i 1. - 6. klasse. (Født 2005-2010). Stevnet går av stabelen 20.-21. mai 2017 og det er Senja Turn som er arrangør.

Vi kjører med buss lørdag morgen fra Harstadhallen. De som ønsker å kjøre med foreldre eller annen privat transport, kan selvsagt det, men vi har en pris uansett transportmiddel. Prisen er også den samme uavhengig om du sover på skole eller ikke, eller om du ikke har tenkt å spise alle måltidene dine sammen med de andre turnerne.

Treningene og oppvisningen skal være i Midt-Tromshallen, ca 5. km fra Finnsnes Sentrum. Overnatting, bespisning, defilering og alt det sosiale skal skje ved Midt-Tromshallen og på Senja videregående skole avdeling Finnfjordbotn. Det vil si at alt vil foregå i gangavstand under hele stevnet.

De som ønsker å være reiseledere, må melde sin interesse til medlemsansvarlig. Trenere som skal være med må også melde seg til medlemsansvarlig. Reiseledere og trenere skal ikke melde seg på i webshop, kun gymnaster.

PÅMELDING for gymnastene gjøres via webshop, link ligger under fanen Webshop.

1) Du velger da varegruppe Stevner og varen Deltaker- Barnekretsturnstevenet Senja 2017.

2) Under størrelse velger du Overnatting (overnatte på skolen) eller ikke overnatting (om gymnasten har egen overnatting).

3) Under farge velger du om barnet skal være med bussen eller ikke. Etter å ha lagt i handlevogn kommer du til bekreftelsesbildet.

Faktura kommer da på mail. Pris for stevnet, inkl transport og overnatting, 5 måltider (lunsj, middag og kveldsmat lørdag og frokost og lunsj søn) og aktiviteter koster kr 1150,-.

Frist for påmelding er fredag 17.mars 2017. Dette må være betalt innen søndag 19.mars for at du skal bli påmeldt til stevnet. PÅMELDINGEN ER BINDENDE!

Om det er noen som har allergier, andre ting vi må vite om eller andre spørsmål, vennligst send mail til medlemsansvarlig. Kontaktinformasjon finnes øverst på siden under fanen styret/kontakt.

Håper DU vil være med – meld deg på! Stevne er kjempegøy:-)

Detaljert program sendes ut til alle deltakere så snart det foreligger fra arrangør.

Styret Harstad Turnforening