torsdag, 05 mars 2015 00:00

Påmelding til ungdoms og voksenkretsturnstevnet 2015

Sørreisa Turn ønsker velkommen til

UNGDOMS OG VOKSENKRETSTURNSTEVNE 25.-26. APRIL 2015.

Stevnet arrangeres i Sørreisahallen. Her vil alt av treninger, oppvisninger samt matservering skje. Stevnet er for ungdommer og voksne født i 2002 og tidligere.

Vi planlegger å reise med buss – bussen går lørdag morgen. De som ønsker å kjøre med foreldre eller annen privat transport, kan selvsagt det, men vi har en pris uansett transportmiddel. Prisen er også den samme uavhengig om du sover på skole eller ikke, eller om du ikke har tenkt å spise alle måltidene dine sammen med de andre turnerne.

Foreløpig program

Lørdag 25.april

Innsjekk stevnekontor ved Sørreisahallen. 0900 – 12.30

Trening Sørreisahallen. Se eget oppsett. 09.30 – 12.00

Fellestrening 12.00

Defilering gjennom Sørreisa sentrum 13.00. Oppstilling 12.45.

Gym for Life kl 16.00

Lunsj kan hentes hos merke og medalje mellom kl 10.00 og 12.00.

Middag ca 19.00

Kvelds 21.00- 22.00

Det arrangeres sosiale tiltak som svømming med spaopplevelse og badstu, åpen hall med musikk og utfordringer til lagene, eget spillrom (kort og brettspill) og quiz. Tidspunkter for dette kommer senere. I tillegg er det mulighet for å benytte de to flotte lysløypene de har i Sørreisa.

Søndag 26 april

Frokost 08.00- 10.00.

Trening Sørreisa hallen. Se eget oppsett. 09.30- 12.00

Fellestrening 12.00.

Lunsj  11.00- 13.00.

Oppstilling defilering 13.45. Oppvisning 14.00

Tidspunkter kan bli forandret når endelig program er klart.

Overnatting

Det planlegges å benytte skoler og barnehager i Sørreisa til overnatting, det betyr at noen lag kanskje vil måtte bo ca 5 kilometer fra Sørreisa hallen og ha behov for transport under stevnet.

Det vil også være mulig med parkering av campingvogner i tilknytting til skolene. Oppgi dette ved påmelding i kommentarfeltet om dere skal ha med Campingvogn. Evt send egen mail med info til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Sørreisa Turn har laget en facebookside med arrangementet «Ungdoms og voksenkretsturnstevne i Sørreisa 25-26 april 2015». Her vil vi legge ut informasjon og eventuelle endringer i programmet. Her er det også mulig å stille spørsmål.

PÅMELDING gjøres via webshop, link ligger under fanen Webshop. Du velger da varegruppe Stevner og varen Deltaker- ungdoms og voksenkretsturnstevnet 2015, under størrelse velger du Overnatting (overnatte på skolen) eller ikke overnatting (om gymnasten har egen overnatting). Under farge velger du gymnasten skal være med bussen eller ikke buss. Etter å ha lagt i handlevogn kommer du til bekreftelsesbildet og kan bakerst på linjen da velge å skrive inn kommentarer, her skriver dere på om det er noen allergier eller andre ting vi må vite om, om foreldrene er med og trenger plass til campingvogn og gjerne størrelse på t-skjorte.

Påmeldingsfrist er søndag 15. mars! Denne er dessverre kort da Sørreisa IL har kort frist.

Faktura kommer da på mail. Pris for hele helgen, inkl transport og overnatting, alle måltider (middag, kvelds, frokost og lunsj), aktiviteter og t-skjorte m.m. – er 1100,- per gymnast. Dette må være betalt innen søndag 15.mars for at du skal bli påmeldt til stevnet. PÅMELDINGEN ER BINDENDE!

Dersom du har spørsmål, kontakt styreleder Ann-Helen Eikeland, eller medlemsansvarlig Ida Marie Kleming, kontaktinformasjon finnes øverst på siden. Vi skal svare så godt vi kan. Det er VIKTIG at du fyller ut all info på påmeldingsskjemaet!

Håper DU vil være med – meld deg på!

Hilsen Styret i Harstad Turnforening