fredag, 20 februar 2015 00:00

Påmelding til Barnekretsturnstevnet 2015

Da er det tid for påmelding til Barnekretsturnstevnet 2015. (trykk inn på nyhetssaken for mer info)

I år avholdes stevnet i Bardu 9. og 10.mai. Arrangør er Bardu IL Turn.

De som kan delta på barnekretsturnstevnet, er fra de som fyller 6 år i år – til og med de som fyller 12 år i år (2003-2009).
De som er eldre, skal delta på ungdoms – og voksenkretsturnstevnet – dette avholdes 25. - 26.april i Sørreisa – påmelding og mer info om dette kommer snart.

Vi reiser med buss – bussen går lørdag morgen. De som ønsker å kjøre med foreldre eller annen privat transport, kan selvsagt det, men vi har en pris uansett transportmiddel. Prisen er også den samme uavhengig om du sover på skole eller ikke, eller om du ikke har tenkt å spise alle måltidene dine sammen med de andre turnerne.

Kort om stevnet – program kommer senere:

-  Lørdag er det defilering. Alle må være på plass til defileringen.

-  Lørdag ettermiddag/ kveld blir det mulighet for bading og diskotek, og det er åpen hall.

-  Søndag er det lagoppvisning, hvor vi fra Harstad skal vise vårt oppvisningsnummer. Dette øves på i noen uker før stevnet. Info kommer.

Dette blir ei helg full av mye gøy, nye folk og nye venner, og mye god turning! For de som ikke har vært med før, kan vi nevne at for hvert stevne du deltar på, får du «stevne-tell», og den første medaljen/merket får du det 2.stevnet du er på.
Veldig stas å få disse merkene – og selvsagt veldig stas å være med på stevne!

Foreldre kan selvsagt være med denne helga, men alle deltakere vil få tildelt en reiseleder. De som ønsker å være reiseledere, må melde sin interesse til medlemsansvarlig Ida Marie Kleming på mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..
Alle får reiseleder, selv om de også har med foreldre.

PÅMELDING gjøres via webshop, link ligger under fanen Webshop. Du velger da varegruppe Stevner og varen Deltaker- Barnekretsturnstevenet 2015, under størrelse velger du Overnatting (overnatte på skolen) eller ikke overnatting (om gymnasten har egen overnatting). Under farge velger du barnet skal være med bussen eller ikke buss. Etter å ha lagt i handlevogn kommer du til bekreftelsesbildet og kan bakerst på linjen da velge å skrive inn kommentarer, her skriver dere på om det er noen allergier eller andre ting vi må vite om, om foreldrene er med og trenger plass til campingvogn og gjerne størrelse på t-skjorte.

Faktura kommer da på mail. Pris for hele helgen, inkl transport og overnatting, alle måltider (middag, kvelds, frokost og lunsj), aktiviteter og t-skjorte m.m. – er 1100,- per gymnast.
Dette må være betalt innen søndag 22.mars for at du skal bli påmeldt til stevnet. PÅMELDINGEN ER BINDENDE!

Dersom du har spørsmål, kontakt styreleder Ann-Helen Eikeland, eller medlemsansvarlig Ida Marie Kleming, kontaktinformasjon finnes øverst på siden. Vi skal svare så godt vi kan. Det er VIKTIG at du fyller ut all info på påmeldingsskjemaet!

Håper DU vil være med – meld deg på!

Hilsen Styret i Harstad Turnforening